Med henvisning fra egen læge

Med en henvisning til plastikkirurgi fra din egen læge kan du kontakte AGATA Privathospital på telefon 47 33 00 30
Mandag til Torsdag mellem kl. 9:00-10:00.

Mandag til Torsdag
kl. 9:00-10:00

​Patienter som tilhører sygesikringsgruppe 2 behøver ikke en forudgående henvisning, men vil derimod blive opkrævet et honorar for konsultation såvel som et honorar for behandlingen.

I visse tilfælde er det nødvendigt med en kort forudgående undersøgelse før en eventuel kirurgisk behandling. Øvrige patienter kan direkte få en tid til operation. Børn og unge under 15 år tilbydes altid en forundersøgelse.

​En henvisning er udstedt til det enkelte specialeområde, i dette tilfælde plastikkirurgi, hvorefter man selv kan gå ind og vælge hvilken speciallæge/plastikkirurg man ønsker undersøgelse og behandling hos. En henvisning kan kun bruges til én speciallæge; man kan således ikke booke en tid på samme henvisning hos flere forskellige læger.

Plastikkirurgiske operationer dækket af sygesikringen er typisk af mindre størrelse. Disse operationer kan generelt udføres ambulant og i lokalbedøvelse.

​Hos AGATA kan du få fjernet:

• Modermærker
  • Hudkræft
  • Svedkirtler
  • Talgkirtler
  • Fedknuder
  • Skæmmende ar m.v.

Herudover foretages der vejledning om tilstande der eventuelt kan viderehenvises til behandling på et offentligt sygehus.

Operation af overskydende øvre øjenlågs hud er kun sygesikringsdækket, hvis det eksempelvis forårsager store gener for synet.

Retningslinjer og kriterier kan findes ved at klikke HER.

Klar til forandring?

Start med en uforpligtende forundersøgelse

Del din betaling op

Lån op til 60.000 rentefrit
Låne-eksempel:
Kreditbeløb 35.000,- kr. Løbetid 44 måneder. Månedlig afdrag 899,- kr. Debitorrente 0%. ÅOP 5.91%.
Samlet kreditomkostninger: 3.906,- kr. Samlet beløb til tilbagebetaling 38.906,- kr.
I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi
Rentefrit lån til din operation
AGATA Privathospital tilbyde rnu i samarbejde med Resurs Bank rentefrit lån. Du kan derfor låne helt rentefrit op til 60.000 kr. og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage med.
Hos AGATA Privathospital tilbyder vi dig i samarbejde med Sundhed+
En attraktiv betalings­ordning
der gør det muligt at dele betalingen for din behandling op i mindre bidder.
Edit Template