Vi gør finansieringen af din operation nem og overskuelig

fast månedlig ydelse

Ønsker du at få foretaget en operation men har brug for finansiering? Du kan tage et lån til din operation – AGATA Privathospital kan nemlig i samarbejde med Resurs Bank tilbyde vores kunder Danmarks mest gennemskuelige finansierings løsning, hvor du med en delbetalings ordning via Resurs Bank kan dele din betaling op over en periode, med en fast månedlig ydelse. Du kan helt rentefrit låne op til kr. 60.000,- og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage pr. måned. Uanset hvor meget du vælger at låne, er din månedlige udgift fast. Det giver total budgetsikkerhed!

Sådan virker lånet

Når du vælger en operation hos AGATA Privathospital og ønsker et lån til din operation, bliver der på vegne af Resurs Bank oprettet en finansieringskonto i dit navn. Ønsker du flere operationer, vil du få de samme fleksible betalingsmuligheder hver gang.

Låneberegner

fast månedlig ydelse

Sådan virker lånet

Lånebeløb: kr. 1000
Vælg din faste ydelse:
Lånebeløb:
Løbetid:
Månedlig ydelse:
Variabel debitorrente:
ÅOP:
Samlet kreditomkostninger:
Samlet tilbagebetalingsbeløb:
0 måneder
ANSØG NU
*Dette er blot et eksempel. Kreditgiver er Resurs Bank.

Låntype 2 - Variabel månedlig afdrag

Med et lån gennem Resurs Banks Sundhedskonto får du mulighed for en fleksibel delbetaling, hvor du kan betale hele beløbet tilbage uden ekstra omkostninger eller få mulighed for at delbetaling på op til 60 måneder. Du vælger selv, hvor meget du vil afdrage med hver måned fra 150 kr.

Du får en fast lav rente helt ned til 6,6% med op til 12 månederes rentefri finansiering og 30-60 dages fri kredit.

Du kan låne til din operation helt op til 60.000 kr., og der kræves ikke, at der stilles en sikkerhed for lånet

Lånebeløb: kr. 1000
Vælg din løbetid:
Lånebeløb:
Løbetid:
Etableringsgebyr:
Månedlig ydelse:
Variabel debitorrente:
ÅOP:
Samlede kreditomkostninger:
Samlet tilbagebetalingsbeløb:
0 måneder
ANSØG NU
*Dette er blot et eksempel. Kreditgiver er Resurs Bank.

Klar til forandring?

Start med en uforpligtende forundersøgelse

Lån op til 60.000 rentefrit
Låne-eksempel:
Kreditbeløb 35.000,- kr. Løbetid 44 måneder. Månedlig afdrag 899,- kr. Debitorrente 0%. ÅOP 5.91%.
Samlet kreditomkostninger: 3.906,- kr. Samlet beløb til tilbagebetaling 38.906,- kr.
I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi
Rentefrit lån til din operation
AGATA Privathospital tilbyde rnu i samarbejde med Resurs Bank rentefrit lån. Du kan derfor låne helt rentefrit op til 60.000 kr. og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage med.
Hos AGATA Privathospital tilbyder vi dig i samarbejde med Sundhed+
En attraktiv betalings­ordning
der gør det muligt at dele betalingen for din behandling op i mindre bidder.
Edit Template