Elsk din hud uden makeup med DermaPen 4

Hos AGATA mener vi, at skønheden kommer indefra. Vi forstår vigtigheden af at føle sig komfortabel og tilpas i sin egen hud – uden behov for at skjule sig bag makeup. Hvis du længe har ønsket at komme dine hudproblemer til livs, så har vi nu løsningen til dig.

Elsk din hud uden makeup med DermaPen 4

Genfind din naturlige glød

Hos AGATA Privathospital mener vi, at skønheden virkelig kommer indefra. Vi forstår vigtigheden af at føle sig komfortabel og tilpas i sin egen hud – uden behov for at skjule sig bag makeup. Hvis du længe har ønsket at komme dine hudproblemer til livs, så har vi nu løsningen til dig. Vi præsenterer stolt branchens mest effektive behandling, der bringer liv tilbage i din hud – vores luksuriøse DermaPen 4 behandling.

Hvem kan have gavn af DermaPen 4?

DermaPen 4 er for dig, der døjer med:

• Akne ar og udbrud: DermaPen 4 behandlinger er en af de eneste behandlinger som kan bruges på aktiv akne udbrud, med fantastiske resultater. Kom af med akne og ar med DermaPen 4.
  • Fine linjer og rynker: Dermapen 4 behandlinger udløser et naturligt boost i kollagen og elastin til huden, som hjælper dig med at se yngre og friskere ud. Lad din hud stråle med ungdommelig vitalitet.
  • Solskader og hyperpigmentering: Uønskede alderspletter, fregner, mørke pletter og melasma kan mindskes betydeligt med DermaPen 4 behandlinger. Behandlingen er til alle hudnuancer, men er en særlig fordelagtig løsning til mørke hudtoner, hvor laserbehandlinger måske ikke er den sikreste løsning på grund af yderligere pigmenteringsrisici.
  • Strækmærker og ar: Vil du være fri for strækmærker? Strækmærker behøver ikke at være evigt. Dermapen-behandlinger tilskynder til produktion og distribution af nyt kollagen for at ombygge arret til strækmærker og i høj grad reducere dets udseende.
  • Rosacea: Selvom der ikke er nogen kendt kur mod rosacea, kan DermaPen 4 behandlinger med succes minimere forekomsten af de generende symptomer ved tilstanden.

Hvordan virker behandlingen?

Hvorfor virker behandlingen så godt? Under behandlingen stimuleres huden til at producere kollagen og elastin gennem de mikroskopiske kanaler, som Dermapen 4 skaber. Dette aktiverer hudens naturlige helingsproces, hvilket giver en række fordele.

For det første får du en mere ensartet og stram hud, da produktionen af kollagen og elastin er nøglen til en sund og ungdommelig hud. For det andet resulterer denne aktivering i en hurtig og effektiv fornyelse af hudstrukturen, hvilket betyder, at du kan se markante forbedringer på relativt kort tid.

Sammenfattende kan Dermapen 4 ikke blot forbedre hudens udseende, men også dets overordnede sundhed og struktur.

Patienternes anbefalinger

"DermaPen 4 behandlinger har givet mig mulighed for at bygge min selvtillid op igen og føle mig godt tilpas i min egen hud. Jeg føler mig ikke længere nervøs for ikke at have makeup på omkring mennesker eller gå ud uden makeup. Jeg er så glad for, hvordan min hud er blevet"
- Sami
"Jeg har set fantastiske resultater! Jeg har anbefalet det til ALLE mine venner og familie, fordi de alle har bemærket en forskel på min hud, og de spørger mig alle om det!"
- Susan

Er du også klar til at slippe af med dine hudproblemer? DermaPen 4 kan være løsningen du har ventet på. Til og med 30. juni kan du spare 500,- DKK, når du booker behandlingen.

OBS. Behandlingen udføres kun i Hellerup.

FØR & EFTER BILLEDER