Kampagner i Juli

Er du klar til at træde ind i den kolde sæson med fornyet selvtillid og skønhed? Det lyder fantastisk! Fra nu af og indtil udgangen af november har vi uimodståelige kampagner på Hybrid Brystforstørrelse, Laser Hårfjerning og Restylane Skinbooster. ✨ Dette er en enestående mulighed for at .... Læs Mere

Kampagner i Juli

Mommy makeover - Hvad er det?

En mommy-makeover er en kombinations operation, hvor man får maveplastik og brystoperation i én operation.
Man kan tilpasse hvilke slags operationer der er brug for og vælge tillæg for at du kan opnå din drømmekrop.

De mulige procedurer at udføre i en mommy makeover:

• Brystforstørrelse
  • Brystløft
  • Fedtsugning
  • Maveplastik

Formålet med en mommy makeover er at genoprette din krops form og udseende, så du igen kan få glæden ved din krop tilbage. Typisk er det kvinder i alderen 35-45 år, der ikke skal have flere børn, der får foretaget denne kombinationsbehandling. En mommy makeover udføres nemlig typisk som én enkelt procedure, hvor du får rettet de ønskede områder på én gang.

I tilbuddet til 80.000,- DKK indgår følgende:

• Stor maveplastik inkl. Muskelopstramning (Bugopstramning)
  • Fedtsugning af øvre mave
  • Fjernelse af overskydende hud ved stor eller lille maveplastik.
  • Fedt til bryster el. Mentor implantater (Runde CoH 1)
  • Kompressions tøj og BH
  • 1 overnatning med forplejning i eget værelse.
  • 1 års tryghedsforsikring
  • Inklusiv obligatorisk patientforsikring

Andre implantater er ekstra tillæg. Ekstra tillæg er udover denne pris.

Tilbud gælder ved forundersøgelse og operation fortaget inden 30-09-2023 📅

Få gratis forundersøgelse til brystoperationer

Er du på udkig efter en brystoperation?

Uanset om du drømmer om en brystforstørrelse med implantater, eget fedt eller en blanding af begge (hybrid), om det er et brystløft, reduktion eller noget andet, så lad os hjælpe dig med at tage næste skridt med en gratis forundersøgelse!

Forundersøgelsen kan foretages hos vores to fantastiske kvindelige plastikkirurger Lilan Engel og Annette Chakera.

Den normale pris for en Forundersøgelse er 500 kr, men du kan få den gratis som en del af vores løbende kampagner!

PRP - Naturlig, videnskabeligt bevist stamcelle-regenererende behandling til både hud og hår.

Få en fornyet glød i huden eller boost dit hår med vores PRP-behandlinger. En enkelt behandling for hud eller hår koster nu kun 3000,- DKK.

Ønsker du at tage skridtet fuldt ud og få det mest optimale resultat? Vi tilbyder en pakkeløsning med de anbefalede tre behandlinger for blot 8000,- DKK – her sparer du 1000,- DKK sammenlignet med enkeltkøb. Dette tilbud er gyldigt fra den 1. juli til og med den 30. september 2023.

Gå ikke glip af denne chance for at investere i din skønhed.

PRP til hud

PRP-behandlingen kræver kun en almindelig blodprøve for at vi kan udvinde og fremstille PRP- ekstraktet. PRP indsprøjtes i huden i de områder på ansigtet og/eller halsen, som ønskes forbedret. Det kan være et hudområde eller et ar, som ønskes forskønnet. Behandlingen tager typisk 30–60 minutter, og resultatet kan ses efter ca. 3-6 uger. Det bedste resultat opnås, hvis man får foretaget 2-3 behandlinger.

Hvem vil have gavn af behandlingen?

Da der i PRP-behandling anvendes celler fra din egen krop, er de fleste fremragende kandidater til at få behandlingen:

• Mørke rander under øjnene
  • Kragetæer
  • Fine l injer omkring munden
  • Crepet, tynd hud på hals, dekolletage og øjenomgivelser
  • Grov hudstruktur
  • Kedelig eller grå hudfarve
  • Solskader
  • Akne ar
  • Store porer

PRP-behandling anbefales ikke til patienter, der har blod relaterede lidelser, anæmi eller
kræft i blodet eller knoglerne.

Forventet forløb

Du kan føle en prikkende fornemmelse efter behandlingen, og der kan være rødme, let hævelse og blå mærker, som forsvinder hurtigt igen. Resultatet kan typisk ses efter 3-6 uger og vil blive ved med at forbedre sig i typisk 1-2 år efter behandlingen.

PRP til hår

Formålet ved en PRP hårbehandling er at få hårets naturlige vækst igangsat igen, hvilket giver et mere fyldigt sæt hår som du kan være glad for.

Blodpladerigt plasma (PRP) er en 100% naturlig behandling af forskellige typer hårtab.​ Der anvendes vækstfaktorer fra dit eget blod til stimulation af hårvækst ved at booste hvilende hårsække og kollagendannelse.

Hvem kan behandles med PRP til hår?

PRP hårbehandlingen henvender sig til alle raske mænd og kvinder som:

• døjer med udtynding af håret
  • har hårtab
  • har fået foretaget en hårtransplantation

Forventet forløb

Resultatet af din PRP hårbehandling kan ses typisk efter 3 behandlinger med 3-4 ugers mellemrum. Derudover anbefales der at foretage vedligeholdelsesbehandlinger 1-2 gange årligt.​

PRP kan kombineres med SkinPen microneedling for at booste effekten yderligere.

Bedste resultater

De fleste patienter vil se de bedste resultater efter 3 behandlinger med
en måneds mellemrum, dog kan én behandling kan være tilstrækkelig for nogle patienter.

Tålmodighed er nødvendigt: Blodpladerigt plasma indeholder vækstfaktorer, der får huden til at frigive stamceller. Disse celler helbreder området, som var det et sår, ved at skabe nye celler, herunder nyt kollagen og nye blodkar.

Det tager 30 dage for det nye kollagen at regenerere sig selv. Denne proces tager tid, men din hud vil regenerere sig selv.