Hybrid bryster

55.000,-
Nu
49.000,-

En hybrid brystforstørrelse er en skræddersyet løsning, der kombinerer det bedste fra to verdener: implantater og dit eget fedt. Med denne metode får du det løft og den fylde, som implantaterne giver, plus den naturlige blødhed fra dit eget fedt. Og som en lille bonus? En fedtsugning af et stædigt fedtdepot er også inkluderet.

I PRISEN ER DER INKLUDERET:

• Gratis forundersøgelse
  • Mentor implantater
  • Fedtsugning af 1 område og fedttransfer til bryster
  • Fuld bedøvelse
  • BH
  • Indlæggelse og overnatning

*Andre implantater er ekstra tillæg. Ekstra tillæg er udover denne pris.

Tilbud gælder ved forundersøgelse fortaget inden 30-11-2023 📅

Finansieringsløsninger hos Agata Privathospital

Brug for hjælp til finansiering?

AGATA Privathospital kan nemlig i samarbejde med Resurs Bank tilbyde vores kunder Danmarks mest gennemskuelige finansierings løsning, hvor du med en delbetalings ordning via Resurs Bank kan dele din betaling op over en periode, med en fast månedlig ydelse. Du kan helt rente- og gebyrfrit låne op til kr. 60.000,- og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage pr. måned. Uanset hvor meget du vælger at låne, er din månedlige udgift fast. Det giver total budgetsikkerhed!

Tilbud

Vil du også have silkebløde og hårfrie ben, før årets sidste arrangementer? 🎃🎄🍾
Vores laserbehandling er smertefri, hurtig og sat ned til HALV pris, så der er plads i budgettet til din udklædning, gaver og den nye kjole der viser dine nye hårfri ben frem 😍👗

Køb laser hårfjernings behandlingerne i oktober for at spare 50%.

⚡️ Book en uforpligtende konsultation og start dit eget forløb op allerede nu igennem vores hjemmeside, eller ring til os og lad vores lægesekretær hjælpe dig med at booke en tid.

✨ Kampagnen gælder fra 01/10/2023 til 30/11/2023

Tilbud

Restylane Skinbooster

Spar 50%

✨ Glow baby, glow baby, glow! ✨
Spar 50% på din behandling med Restylane Skinbooster i oktober og november.

Hold hudens produktion af hyaluronsyre ved lige ved hjælp af Restylane Skinbooster!

Hyaluronsyre er det naturlige sukkerstof i din hud, der binder fugt. Når vi ældes, mister vi hyaluronsyre naturligt. Denne proces starter allerede fra 30 års alderen 😱 Derfor er Skinbooster en elsket behandling for både yngre og ældre ❤️

Prøv behandlingen og se din hud blive:

🍂 Fugtet indefra

🍂 Spændstig igen

🍂 Udglattet

🍂 Fuld af glød

Vi anbefaler altid en kur bestående af 3 Skinbooster behandlinger med ca. 3 ugers mellemrum.
Herefter kan man holde resultatet ved lige ved at blive behandlet 1-2 gange om året.
Skinbooster er en behandling der egner sig godt til ansigt, hals, décolleté og hænder.

En konsultation med din behandler er lovpligtig, mindst 48 timer inden du kan behandles.

✨ Kampagnen gælder fra 01/10/2023 til 30/11/2023

Interesseret i en brystforstørrende operation?

Du kan stadig nå det hvis du vil udnytte den gratis forundersøgelse til brystforstørrende operation hos plastikkirurgerne Lilan Engel og Annette Chakera.

Plastikkirurg Anette Agata privathospital