Gratis forundersøgelse til ansigtsløft / Facelift

Et ansigtsløft hjælper til at mindske alders tegn i ansigtet, så du får et mere ungdommeligt udseende. Få gratis forundersøgelse til ansigtsløft / Facelift - gælder hele februar 2019

Tilbud udløbet

*Dette tilbud er udløbet og gælder ikke længere.

Ansigtsløftning / Facelift

Et ansigtsløft hjælper til at mindske alders tegn i ansigtet, så du får et mere ungdommeligt udseende. Efterhånden som vi ældes, mister ansigtshuden sin elasticitet og bliver slap og rynket. Mange får også løs hud på halsen. Processen fremskyndes af udbredt solbadning og rygning.Forandringerne begynder typisk i 40-års alderen, hvor furerne på siden af munden bliver dybere. Der opstår med tiden en lille fold i huden på kæberanden ud for mundvigene også kaldet “hamsterposer”. Samtidig ses løs kalkunhage.

Et ansigtsløft er til dig, som vil have:

• Dit yngre udseende tilbage
  • Rettet kæbelinjen op og fjerne hamsterposer
  • Glattet furer fra næsen ned mod mundvigene
  • Fjernet løs “kalkunhud” under hagen
  • Strammet huden på halsen op

Forventet resultat

Resultatet af dit ansigtsløft påvirkes af din alder og andre fysiske faktorer på operations tidspunkt, herunder bl.a. hudens kvalitet, mængden af slaphed, fedt volumen i ansigtet, arvelige og livsstils faktorer. Derfor kan resultat holde op til 10 år.Resultat kan forbedres ved hudforyngelse med Ellipse Fraxel 1550 Laserbehandling. Samt luksus hudpleje fra TEOXANE.

Kontakt os for mere info

Ønsker du at bestille en tid eller mere information omkring vores behandlinger, så ring til os på tlf: 47 33 00 30 man-tors kl 09-15 eller skriv til info@agata-privathospital.dk