RENTE OG GEBYRFRI LÅN til din NÆSEOPERATION

I samarbejde med Resurs bank og i begrænset tidspunkt tilbydes operations lån til 0,- renter og 0,- gebyr til dig der ønsker næseoperation.

Næseoperation / rhinoplastik

En næseoperation er et af de mest krævende plastikkirurgiske indgreb, der kræver kirurgisk præcision og stor forståelse over for næsens struktur og funktioner. Visse vejrtrækningsproblemer, som har sammenhæng med den indre næsestruktur, kan rettes samtidig med næseoperationen. For patientens vedkommende er det er vigtigt, at man har en klar ide om, hvad men vil have ændret og hvordan ens næse skal se ud, samtidig med at man kan indse, at der er begrænsninger ved dette indgreb. Der er ingen øvre aldersgrænse, såfremt du er rask nok til at få din næse lavet om ved en operation.

Indikationer

• Din næse føles for stor til dit ansigt.
  • Der er en bule på næseryggen set i profil.
  • Din næse føles for bred set forfra.
  • Næsetippen hænger nedad.
  • Næsetippen er fortykket eller forstørret.
  • Dine næsebor er rigelig store.
  • Din næse er ikke placeret i midten af ansigtet eller næsen er skæv.
  • Tidligere skade har gjort din næse asymmetrisk.

Forventet resultat efter næseoperation

Målet for næseoperationen er en næse, som ser naturlig ud og falder harmonisk sammen med resten af ansigtet. Eftersom heling sker gradvis, skal du regne med, at vente optil 1 år for at se det færdige resultat af din næseplastik. Alligevel vil du kunne begynde at nyde dit ”nye look” få uger efter din operation. I de fleste tilfælde er resultatet efter næseoperationen varig bortset fra evt. ændringer grundet den normale ældningsproces.

Kontakt os for mere info

Ønsker du at bestille en tid eller mere information omkring vores behandlinger, så ring til os på tlf: 47 33 00 30 man-tors kl 09-15 eller skriv til [email protected]