20% rabat på kosmetiske behandlinger i Hellerup

Vores åbningstilbud med 20% på alle kosmetiske behandlinger er stadigvæk aktivt og du kan derfor stadigvæk nå at benytte dig af det. På AGATA Aesthetics i Hellerup foretages der laserbehandlinger som fx permanent hårfjernelse samt en række hudforyngende behandlinger som fx kemisk peeling, laser og PRP microneedling samt botox og fillers.

Tilbud udløbet

Spar 20% på kosmetiske behandlinger hos AGATA i Hellerup

AGATA Aesthetics i Hellerup er åbent

Vores nye kosmetiske klinik i Hellerup er åbent og der er travlt. Vores åbningstilbud med 20% på alle kosmetiske behandlinger er stadigvæk aktivt og du kan derfor stadigvæk nå at benytte dig af det.

AGATA Aesthetics i Hellerup foretages der laserbehandlinger som fx permanent hårfjernelse samt en række hudforyngende behandlinger som fx kemisk peeling, laser og PRP microneedling samt botox og fillers. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter.

Bestil din tid hurtigst muligt så du ikke går glip af dette tilbud.

Du kan booke din tid online eller ringe til os på 47 33 00 30 i vores åbne telefontider.