High-end plastikkirurgi og skønhedsbehandlinger

- Vores kunder skal have det bedste af det bedste, når de beslutter sig for et indgreb som fx et facelift, en næseoperation eller en kosmetisk behandling, men vores priser er ikke højere, siger ANeela Tareen, som er leder af den nye klinik i Hellerup, AGATA Aesthetics. Hun ejer klinikken sammen med sin mand, klinikchef og speciallæge Abdul Tareen.

High-end plastikkirurgi og skønhedsbehandlinger

– Vores kunder skal have det bedste af det bedste, når de beslutter sig for et indgreb som fx et facelift, en næseoperation eller en kosmetisk behandling, men vores priser er ikke højere, siger Aneela Tareen, som er leder af den nye klinik i Hellerup, AGATA Aesthetics. Hun ejer klinikken sammen med sin mand, klinikchef og speciallæge Abdul Tareen.
Fuld diskretion

Han viser NORD rundt i de smukt nyindrettede lokaler i stueetagen. Klinikken har både indgang fra Hellerupvej og en indgang ud til p-pladsen, som man kan benytte sig af, hvis man har brug for diskretion. Det er Aneela og Abdul Tareen vant til at håndtere. Her i Hellerup foretages primært skønhedsbehandlinger. Desuden kommer de plastikkirurgiske læger for at lave forundersøgelser og efterkontroller til operationer.

Eget Privathospital

AGATA er en af Danmarks ældste og mest erfarne plastikkirurgiske klinikker med et privathospital i Frederikssund, hvor Abdul Tareen og to andre plastikkirurger foretager operationerne. De åbnede deres første klinik i 2005, og siden har klinikken udviklet sig fra ét lille lokale til et stort privathospital.

Stor erfaring

Abdul Tareen er uddannet speciallæge i plastikkirurgi og har udført plastikkirurgiske operationer og kosmetiske behandlinger i knap 20 år. Han har i mange år oplært en række plastikkirurger i kosmetiskkirurgi, og han er netop i gang med at skrive om kosmetiske ansigts- og næseoperationer i det nye kirurgisk kompendium til lægeuddannelsen.

Niveau som i Paris og London

Klinikken i Hellerup er AGATAs første udvidelse mod København. – Vores klinik matcher publikum her i området, og vi har håndplukket det bedste personale til at være her, siger Abdul Tareen, som mærker, at danskerne er blevet meget åbne over for skønhedsoperationer, men så fortjener de også topniveau.

Du kan vælge mellem en vifte af kosmetiske behandlinger.

Link til original artikel i Nord Magasinet: https://nord-magasinet.dk/agata-aesthetics/

BEHANDLINGER HOS AGATA AESTHETICS

På AGATA Aesthetics i Hellerup foretages primært kosmetiske behandlinger som laser IPL, kemisk peeling, botox, fillers og microneedling samt forundersøgelser og efterbehandlinger til plastikkirurgi.

Alt udstyr er af højeste kvalitet

Alle plastikkirurgiske operationer foretages på privathospitalet i Frederikssund, hvor der er to store operationsstuer og overnatningsfaciliteter. Det drejer sig om mange forskellige typer af ansigtsoperationer, som ansigtsløftning og næseoperation, foruden bryst- og kropsoperationer. Se alle behandlinger på hjemmesiden.