COVID-19 update – patientrettigheder

COVID-19 OPDATERING

Ved pressemeddelsen d. 24 feb. blev der udmeldt flere opdateringer af de gældende retningslinjer. Blandt dette har sundhedsstyrelsen atter genoprettet patientrettighederne til hurtig udredning og behandling fra 1. marts 2021.

Dette betyder at hvis du venter på at få din plastikkirurgiske operation (mere end 30 dage) hos det offentlige sunhedsvæsen, kan du istedet vælge at få udredning hos et privathospital.

AGATA Privathospital har aftale med Danske Regioner om at modtage patienter til udredning og behandling gennem ”Udvidet frit sygehusvalg”. Dette betyder at du kan blive opereret på AGATA Nordsjællands Privathospital indenfor 30 dage.

Vi udfører følgende operationer for Danske Regioner:

Brystoperationer, gynækomasti, Ar korrektioner, maveplastik, øjenlåg, øjenbrynsløft, stritøre, læberekonstruktion, fedtsugning, lårplastik, armplastik, hudtransplantation og cancerkirurgi.

Hvornår kan du benytte det udvidede frie sygehusvalg?

Du kan benytte udvidet frit sygehusvalg i disse situationer:

• hvis ventetiden til din planlagte behandling er mere end 30 dage
  • hvis din operations dato bliver ændret

Gå ind på www.sundhed.dk og indtast den udleverede operations- eller behandlings kode!

Du finder AGATA Nordsjællands Privathospital på listen – dernæst tager du kontakt til patientkoordinator og beder om at få tilsendt din henvisning til os.

Patientkontor nærmest os: Region Hovedstaden 3864 9900, Region Sjælland 7015 5001

Kontakt AGATA Privathospital

Ring til os på 47 33 00 30 mellem man-tors kl. 09:00-12:00 og book din tid.

Du kan også booke en tid til en video konsultation, ring og hør nærmere.