AGATA inviterer til skønhedsevent FACE

AGATA inviterer til skønhedsevent FACE - onsdag den 13. november kl. 17.00-19.00 - om kosmetisk ansigts operationer og hudforyngende laserbehandlinger

Lukket for tilmelding

Deltager gebyr 100,- som betales via MobilePay til 656069 ved tilmelding.

AGATA INVITERER TIL SKØNHEDSEVENT FACE

AGATA inviterer til skønhedsevent FACE – onsdag den 13. november kl. 17.00-19.00 – om kosmetisk ansigts operationer og hudforyngende laserbehandlinger

Tag din mor, kæreste, ven eller veninde med til en spændende og hyggelig aften, hvor du får rig mulighed for at stille spørgsmål til vores eksperter indenfor skønhedsverdenen.
Vi serverer bobler og lækre snacks.

YOU MEET

• Plastikkirurg Abdul Hayee Tareen fortæller om 3D ansigtsløft og hans brede vifte af teknikker. Der vil være tid til spørgsmål og svar.
  • Plastikkirurg Annette Chakera fortæller om øvre og nedre øjenlågsoperation. Hvad kan man gøre ved sorte rander? Hvilke løsninger er der. Få svar fra eksperten.
  • Besøg af en af vores tidligere ansigtsløft patienter, som vil fortælle om oplevelsen og besvare spørgsmål.
  • Kosmetisk sygeplejerske Dorte Murphy fortæller om hudforyngelse med Ellipse Nordlys laser.
  • Kosmetolog Jenny Jørgensen fortæller om plejen af huden forud for ansigtsløft og laserbehandling.

YOU GET

• Info om AGATA’s populære 3D ansigtsløft, fedt-injektion og hudforyngelse samt vores luksus hudpleje.
  • GRATIS før samtale med kosmetisk sygeplejerske om laserbehandling og mulighederne for hudforyngelse.
  • GRATIS og uforpligtende konsultation ved vores erfarne plastikkirurg (værdi 500kr)
  • GRATIS goodie bags med prøver på lækre hudplejeprodukter (værdi 595kr)
  • Lodtrækning om gavekort til en LUKSUS Guld-ansigtsbehandling (værdi 895kr)
  • 20% rabat på LUKSUS hudplejeprodukter fra TEOXANE

Eventet afholdes hos AGATA Privathospital på Kilde Allé 22, sal 2. i Frederikssund.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!