AGATA har fået en ny Facebook side

I takt med ændringen af vores navn fra Plastikkirurgisk Speciallægeklinik til AGATA, så ændrer vi også vores facebook side således det nye navn matcher på tværs af vores aktive platforme.

Vores nye facebook side

Du vil derfor fremadrettet kunne finde vores facebook side på: https://www.facebook.com/agataprivathospital/ under AGATA nordsjællands privathospital.

Vores facebook side vil fremadrettet fokusere på at opslå nyheder fra vores privathospital, nyheder omkring plastikkirurgi og omkring aktive kampagner og tilbud.

Vi opfordrer alle til at gå ind og like og følge vores nye facebook side så du kan få det nyeste nye omkring vores privathospital og plastikkirurgi.

I denne måned kan du vinde et gavekort på 500kr til behandlinger og hudpleje på AGATA igennem vores facebook side. Det eneste du skal gøre for at deltage er at give vores nye facebook side et like!
Vinderen trækkes i slutningen af oktober blandt dem som har liket vores facebook page.