AGATA INVITERER TIL MOMMY MAKEOVER EVENT

AGATA inviterer til mommy makeover event - onsdag den 22. januar kl. 17.30 - om mommy makeovers og hvordan den kan give dig din flotte krop tilbage!

Lukket for tilmelding

Deltager gebyr 100,- som betales via MobilePay til 656069 ved tilmelding. Senest tilmelding 21/01-2020.

AGATA INVITERER TIL MOMMY MAKEOVER EVENT

Overvejer du en mommy makeover? AGATA inviterer til mommy makeover event – onsdag den 22. januar kl. 17.30 – om mommy makeovers og hvordan den kan give dig din flotte krop tilbage! Mange kvinder mærker ændringer i deres kroppe efter graviditeten. Der er mange områder af kroppen, der kan korrigeres dog er det oftest brysterne, maven og bugvæggen. En mommy makeover udføres typisk som en enkelt procedure. Der er mange teknikker, der bruges til at udføre en mommy makeover, og mange faktorer tages i betragtning ved valg af, hvilke teknikker der er bedst for dig. Så er du, din kæreste, en bekendt en mommy? Så tag dem med til en spændende og hyggelig aften hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til vores expert plastikkirurger. Der vil blive serveret bobler og lækre snacks.

YOU MEET

• Plastikkirurgerne Abdul Tareen og Annette Chakera fortæller om de forskellige teknikker til mommy makeovers.
  • Kosmetisk sygeplejerske Dorte Murphy svarer på spørgsmål om vores ar behandling med Nordlys Laser.

YOU GET

• Hør eksperterne fortælle om mommy makeover operationen, der kan give dig din flotte krop tilbage!
  • GRATIS og uforpligtende samtale med én af vores erfarne speciallæger i plastikkirurgi.
  • GRATIS forundersøgelse mhp. ar behandling hos kosmetisk sygeplejerske.
  • Lodtrækning om en GRATIS ar-behandling (værdi op til 5000 kr.)
  • Tilbud om Rente & Gebyrfrit lån gennem Resurs Bank.

Eventet afholdes hos AGATA Privathospital på Kilde Allé 22, sal 2. i Frederikssund. Vi glæder os til at byde dig velkommen!