Nye bryster til kun 1.099,-

Hos AGATA er vi eksperter i at udføre brystforstørrende operationer. Vores plastikkirurger er blandt landets bedste og har mange års erfaring med kosmetisk plastikkirurgi. Vi tager udgangspunkt i den enkelte, så det sikres, at den brystforstørrende operation er i harmoni med resten af kroppen.

NYE BRYSTER FOR KUN 1.099,- PER MÅNED

En brystforstørrelse kan være en stor udgift her-og-nu. Vi tilbyder derfor rente- og gebyrfrit lån til din brystforstørrelse. Der er ingen skjulte omkostninger ved lånet! Vælger du denne mulighed, afdrager du med en fast månedlig ydelse på kun 1.099 kr. pr. md.
OBS: Kampagnen gælder i perioden d. 1/5-2020 til d. 30/6-2020 Forundersøgelsen kan foretages indtil 30/6-2020

Nye bryster til kun 1.099,-

Brystforstørrelse på afbetaling

Prisen dækker

For kun 1.099,- / md inkl. 5 års operationsforsikring, får du følgende:

• Forundersøgelse
  • Mentor kvalitetsimplantater runde COH 1 optil 500cc
  • 5 års operationsforsikring
  • Fuld narkose
  • Efter kontroller
  • BH

Tilvalg til BFO

Som tilvalg til kampagnen kan du betale ekstra tillæg for følgende:

• Anatomiske implantater.
  • Implantater over 500cc.
  • Brystløft – lille.
  • Brystløft – stort.
  • Udtagning af kapsel & gamle implantater.

Kontakt os hvis du ønsker at høre nærmere

Ønsker du at bestille en tid eller høre nærmere omkring en BFO, så ring til os på tlf: 47 33 00 30 man-tors kl 09-15 eller skriv til info@agata-privathospital.dk