Vampyr behandlingen

Vampyr behandling

Hudforyngelse med eget blod (PRP / PRF)

Endnu en gang kan vi hos AGATA tilbyde vores kunder en banebrydende behandling, som forbedrer hudens kvalitet.

Behandlingen bygger på kroppens evne til at helbrede sig selv. Den banebrydende behandling har fået navnet vampyr behandling. En vampyr behandling medfører, at patientens eget blod bliver anvendt til at fremme hudcellernes sunde aktivitet. Man kan derfor godt ligne noget, som er taget ud fra en vampyr film, da ansigtet er smurt ind i blod. Det er netop derfor, at behandlingen har fået navnet vampyr behandling.

Hos AGATA har vi tidligere talt om den traditionelle platelet-rich plasma (PRP), som vi har udført utallige af behandlinger af. Dog, har vi fået fingrene på det helt nye inden for netop dette felt. I stedet for den traditionelle PRP-behandling, kan vi nu tilbyde vores kunder platelet-rich Fabrin (PRF). PRF bliver på samme måde som PRP også centrifugeret. Dog, bliver det denne gang gjort ved en lavere hastighed. Den lave hastighed tillader de hvide blodlegemer og stamceller at blive i blodpladelaget. Den lave hastighed medfører mindre traume for de enkelte celler i blodet, og flere stamceller kan derfor forblive i det endelige PRF-produkt. Det er netop dette endelige PRF-produkt, som bliver benyttet til vampyr behandlingerne.

Der er grundlæggende ligheder mellem PRP og PRF. Dog, er den helt nye og banebrydende videnskab bag PRF-behandlingen en fortrukne metode hos AGATA idet, at man opnår bedre resultater.

SÅDAN FORGÅR BEHANDLING

Behandlingen starter ud som ved en helt almindelig blodprøve (og ikke som et offer for et vampyr angreb). Vores behandler vil prikke et hul på håndoverfladen med en tynd nål og tage ca. 2-4 ml. blod, som bliver placeret i en steril beholder. Vores behandler vil derefter placere den sterile beholder i en centrifuge. En centrifuge er en maskine, som adskiller blodets komponenter (røde blodceller, hvide blodlegemer og blodplader).

Ved en PRF-behandling adskiller man plasma, og akkumulerer den plasma, som indeholder en masse vækstfaktorer. Det er netop dette, som bliver benyttet til vampyr behandlingen. Ved hjælp af et titanium microneedle apparat punkteres huden systematisk og præcist med tusinde af mikroskopiske huller hvorefter den blodplade-rige fibrin bliver påført som en aktiv gel på området.

EFTER BEHANDLINGEN

Efter Vampyr behandlingen vil hudkvaliteten blive forbedret. Forbedringen skyldes, at mængden af kollagen og reparationsceller i huden stiger betydeligt. Patienten vil derfor opleve, at ansigtet fremstår udglattet og glødende. Yderligere vil fine linjer og rynker i ansigtet formindskes idet, at patientens eget blod udfylder disse. Patienten vil derfor opnå et mere ungdommeligt udseende med denne vampyr behandling.

Et af de helt store fordele ved denne behandling er, at resultaterne holder i op til et år. Altså, skal patienten dedikere få minutter for, at opnå forbedret hudkvalitet, volumen, formindsket rander under øjnene og rynke reduktion i op til et år.

DISSE KENDISSER FÅR VAMPYR BEHANDLINGER

Vampyr behandlingen fik for alvor sin storhed, da reality stjernen Kim Kardashian delte hendes personlige oplevelse med behandlingen på de sociale medier. På billedet poserede den berømte stjerne med ansigtet smurt ind i blod. Det ekstraordinære billede blev delt og set af millioner af mennesker rundt omkring i verden. Flere artikler blev herefter delt om netop denne behandling og dens mange fordele. Andre kendisser begyndte kort tid efter også, at booke tider til den banebrydende skønhedsbehandling, bl.a Angelina Jolie, Kourtney Kardashian, den italienske supermodel Bar Refaeli og bachelor-stjernen Keira Maguire. Vil du også prøve vampyr behandlingen? Så book en gratis forundersøgelse, og hør vores eksperter hvordan behandlingen kan hjælpe dig.

BOOK EN TID

Lyder vampyr behandling mindre farlig og mere fristende nu? Det kan vi godt forstå! Hos AGATA er vi blandt de første, til at indføre PRF behandlingen i Danmark. Derfor er vi også blandt de mest erfarne med behandlingen, så du kan sikre dig at vi tager os godt om dig. Kom ind til en uforpligtende konsultation med vores eksperter, og hør mere om hvad vi kan gøre for præcist din hud.