Hvorfor Skin Rejuvenation?

En Skin Rejuvenation er en af de sikreste kosmetiske behandlinger, der reducerer rødme, pigmentpletter og solskader samt stimulerer kollagen i huden og dermed virker opstrammende – alt sammen på samme tid og med kort ”downtime”.

Hvorfor Skin Rejuvenation?

Med mine 15 års erfaring som kosmetisk/dermatologisk sygeplejerske, er der særligt én ting der gang på gang har slået mig, nemlig hvor stor betydning det har for den enkelte at have en ensartet hud med et minimum af farveforskelle. Adskillige gange har mine nye kosmetiske patienter udtrykt ønske om at få fjernet en enkelt rynke eller to, men ofte er patienten og jeg kommet frem til at starte med at give hele ansigtshuden en Rejuvenation (hudforyngelse), inden vi fokuserer på de enkelte rynker.

Resultatet har været gennemgående for mange patienter. De er blevet overraskede over, hvor stor betydning det har for deres udseende, at farveforskellene er reduceret og ofte helt væk. Det vil sige færre karsprængninger og pigmentpletter samt glattere hudoverflade. Altså en forbedring af det, som de fleste patienter ser som ældningstegn. At få en mere ensartet hud er for mange et enormt skridt på vejen til følelsen af at have en sund og smuk udstråling, der ikke nødvendigvis afslører antallet af somre og solforbrændinger.

I takt med at verden har fået øjnene op for ”den grønne bølge” er dét at have en sund og stærk krop noget flere tager til sig. Derudover er dét at holde sig i form i fokus og flere af os ønsker at se ud, som vi føler os.

Hos AGATA Aesthetics i Hellerup udfører vi skin rejuvenation bl.a. med:

En skin rejuvenation kan stå alene, eller bruges i kombination med nogle af vores andre skønhedsbehandlinger, som eksempelvis Botox eller fillers.

Hvad er fordelene ved en skinrejuvenation?

Der er mange, men særligt disse 4 fordele har stor betydning for den enkelte:

• der findes flere metoder/behandlinger til en skin rejuvenation.
  • der er dokumenteret effekt.
  • kort ”downtime” dvs. du er hurtigt klar til hverdagen igen.
  • din hud bliver smukkere og stærkere for hver behandling.

Vi udfører IPL- og Fraxelbehandlinger med systemet Nordlys. Derudover udfører vi Microneddling behandlinger med Skinpen, samt den helt nye ”Vampyr behandling” også kaldet PRP/F-behandling. Her tages en lille blodprøve før behandlingen og på den måde bruges dit eget blod til at genopbygge din hud. En banebrydende og helt naturlig behandlingsmetode til en smukkere hud.

Alle 4 behandlinger samt priser kan læses om her.

Ved en konsultation vurderes hvilken behandling der passer bedst til dig og netop din hud. Konsultationen er gratis og kan bookes via vore hjemmeside.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen hos Agata Aesthetics i Hellerup, evt. til en gratis konsultation.

Anne-Marie Steenstrup Barker,

Dermatologisk / Kosmetisk sygeplejerske

Tilbud udløbet

HUDFORYNGELSE KLIPPEKORT - KØB 8 BEHANDLINGER BETAL KUN FOR 6

Du kan nu, i en begrænset periode, få et klippekort til hudforyngelse hos Anne-Marie, hvor du får 2 gratis behandlinger. Dette betyder, ikke nok med at du kan spare en hel del, så kan vi også garantere dig det bedste resultat.

Du kan købe klippekortet ved din gratis forundersøgelse hos Anne-Marie i AGATA Aesthetics i Hellerup