Spar penge når du køber flere områder

SPAR 500,- på botox I oktober måned, når du vælger 3 eller flere områder i samme behandling. Vi har i den forbindelse lavet et billede og en liste over de områder vi behandler oftest med botox - Kender du dem alle?

Spar 500,- på botox

Når du får behandlet 3 eller flere områder

I Oktober sparer du 500,- DKK når du vælger 3 eller flere områder, i samme behandling.

Vi har i den forbindelse lavet en liste over de områder vi behandler oftest med botox – Kender du dem alle?

Områder som kan blive behandlet med botox:

🔸 Brynløft
🔸 Tandkødssmil
🔸 Hage
🔸 Rynker på næsen
🔸 Kysse rynker
🔸 Løft af mundvige
🔸 Bekymringsrynken
🔸 Kragetæer
🔸 Tyggemuskel
🔸 Kraftige halsbånd

Det er altid en uddannet speciallæge eller kosmetisk sygeplejerske der udfører din behandlinger med botox hos os.

Det kræver en forundersøgelse med en læge fra klinikken, mindst 48 timer inden du kan få en mindre kosmetisk behandling som botox og filler.

BOOK EN TID

Vil du vide mere om en af vores behandlinger eller har du lyst til en uforpligtende samtale omkring lige netop dine muligheder? Book en gratis og uforpligtende forundersøgelse, hvor du kan høre om behandlingen.