EFTERÅRS KONKURRENCE

​Vi har fået plads på et par busser inde i indre København og Hellerup, derfor vil vi gerne udlodde en lille konkurrence for vores søde følgere Vind et gavekort til en værdi af 2000,- DKK, som kan benyttes til valgfri kosmetisk behandling i vores klinik i Hellerup - AGATA aesthetics. ​ For at deltage i lodtrækningen skal du....

KONKURRENCE

Har I set vores busreklame?

Vi har fået plads på et par busser inde i indre København og Hellerup, derfor vil vi gerne udlodde en lille konkurrence for vores søde følgere 🤩
Vind et gavekort til en værdi af 2000,- DKK, som kan benyttes til valgfri kosmetisk behandling i vores klinik i Hellerup – AGATA aesthetics.

💥

For at deltage i lodtrækningen skal du:
❤️ Like opslaget
📷 Tag et billede af EN af vores busreklamer (Vi er både bagpå nogle busser og på venstre side på andre)
👉 Upload billedet i kommentarsporet på opslaget.
👭 Kommenter og fortæl hvem du syntes skal have chancen for at vinde.
Skal du have dobbelt chance for at vinde kan du deltage både på vores Facebook og på Instagram 💪

Vi bliver naturligvis også glade, hvis du har lyst til at syntes godt om vores side og følge men det er ikke et krav for at deltage i konkurrencen 😍
🏆 Hold øje på @agataprivathospital om du er vinder af konkurrencen.

📆 Vi trækker lod og offentliggør 1 tilfældig vinder:
Tirsdag d. 18. oktober 2022
Klokken 12:00 🥳

Konkurrence betingelser:
Kun personer over 18 år kan deltage
Gavekortet kan afhentes og benyttes fra onsdag d. 19. oktober 2022.
Gavekortet kan ikke benyttes til at købe produkter
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter
Gavekortet har en gyldighed på 1 år fra offentliggørelse af vinderen.

DELTAG PÅ FACEBOOK ELLER INSTAGRAM

facebook-logoInstagram-logo