VIP AFTEN 17. NOVEMBER

VIP aften og du er inviteret!

Kom med til en spændende aften og hør alt om Hybrid Bryster, fedttransplantation og implantater og bliv klogere på operationer og bodycontouring, der i kombination kan give dig den krop du ønsker dig.

• Vores tilfredse patient, Mascha Vang fortæller om hendes oplevelse med hybrid brystoperation og vil svare på jeres spørgsmål som tidligere patient hos Agata.
  • Mød vores dygtige kirurger og hør dem fortælle om hvorfor hybrid bryster er en af de mest populære brystforstørrende operationer som vi foretager os i øjeblikket.
  • Mød en af vores sygeplejerske, som passer dig efter operationen, og hør om vores privathospital i Frederikssund.
  • Vores kosmetiske sygeplejerske vil fortælle om de behandlinger hun til dagligt udfører på vores kosmetiske klinik I Hellerup og hvorfor vi lige netop har valgt disse.

Der vil være rig mulighed for at møde og stille spørgsmål til alle i panelet, både under Q&A-delen og efterfølgende. Dette er derfor en unik mulighed for at møde alle kirurgerne og stille dine egne spørgsmål, samt snakke med patienter der har været igennem forløb hos os.

Der vil på aftenen blive serveret velkomst snacks, fingerfood & bobler, og du vil gå herfra med en lækker Goodiebag med spændende indhold fra vores samarbejdspartnere.

Vi glæder os til at se dig!
Der er begrænsede pladser – Frist for tilmelding er 15/11.

ℹ️ Hvornår: Torsdag d. 17. November 2022 – Kl. 17:00 – 20:00.

ℹ️ Hvor: AGATA aesthetics – Hellerupvej 5, 2900 Hellerup.

ℹ️ Pris: Det koster 150,- at deltage i eventet.
Alle pengene fra solgte billetter går direkte til Kræftens Bekæmpelse.

Tilmelding sker via tilmeldingsformularen – eller skriv en mail til [email protected].

Betal til Mobilpay 314140.
Frist for tilmelding er 15/11
Vi har et MEGET begrænset antal pladser.

Lukket for tilmelding

Event afholdt - Se med på sociale medier for at deltage i næste event.