AGATA Nordsjællands Privathospital ApS

Salgs- og leveringsbetingelser

1. Aftalegrundlag

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse for alle ordre afgivet af Kunden, og for alle leverancer, som foretages af AGATA Nordsjællands Privathospital ApS, Kilde Allé 22, 2., 3600 Frederikssund (cvr. 40630104) på baggrund deraf.

Aftalerne indgås på dansk og evt. andre sprog.

2. Ordre og ordrebekræftelse - leverancens omfang

Ordrer angivet af Kunden, inklusiv ordrer aftalt pr. telefon eller mail, er ikke bindende for AGATA Nordsjællands Privathospital ApS førend AGATA Nordsjællands Privathospital ApS har afgivet en skriftlig ordrebekræftelse til Kunden.

Ordren ekspederes inden for 2-5 hverdage og forsendelse af disponible produkter foretages når ordren er færdigbehandlet. Kunden fraskriver sig retten til at ændre i ordren, når ordren er gået i forsendelse. Modtager AGATA Nordsjællands Privathospital ApS ikke en rettidig indsigelse, er ordrebekræftelsen bindende og udtryk for den aftale leverance.

Eventuelle tilbud fremsat særligt over for Kunden er gældende i 7 dag(e) fra tilbudsdato, medmindre andet konkret er angivet. Kundens skriftlige bekræftelse skal være AGATA Nordsjællands Privathospital ApS i hænde inden tilbuddets udløb. Endelig aftale er først indgået, når AGATA Nordsjællands Privathospital ApS har afgivet en skriftlig ordrebekræftelse til Kunden.

3. Priser

Alle priser er angivet i Danske kroner (DKK) og er inkl. 25% moms. Priserne er gældende indenfor Danmarks grænser pånær Grønland og Færøerne. Enhver samhandel med udlandet og fragt dertil sker alene efter forudgående aftale.

4. Gavekort

• Gavekort er gyldigt i ét (1) år efter udstedelsesdato.
  • Gavekort kan ikke ombyttes til kontanter.
  • Gavekortet skal overgives fysisk ved brug som betaling.
  • Max beløb på gavekort er 15.000,- DKK
  • Gavekort kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller kampagner.
  • Gavekort kan bruges til køb eller tilskud til forundersøgelser, kosmetiske behandlinger og produkter.
  • Gavekort kan kun benyttes af én unik person og kan kun benyttes til én enkel betsling, eventuelt restbeløb forfalder herefter.

5. Betaling

AGATA Nordsjællands Privathospital ApS modtager betaling med VISA, Mastercard, Maestro og MobilePay. Alle beløb er i Danske Kroner (DKK) og er inkl. 25% moms.

AGATA Nordsjællands Privathospital ApS benytter en godkendt betalingsgateway, som krypterer alle dine kortoplysninger (SSL), så dine data er beskyttet.

6. Levering og leveringstid

Forsendelse foretages igennem postnord, og leveres direkte til din adresse med mindre dette ikke er muligt. Hvis forsendelsen ikke kan leveres til din adresse, vil pakken blive sendt til den nærmeste pakkeshop, og du vil modtage besked herom.

7. Reklamationsret

Der gælder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsret gælder for fejl i materiale og eller fabrikation. Reklamation gælder ikke for fejl eller skader ved forkert brug/betjening af varen/produktet.

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles AGATA Nordsjællands Privathospital ApS inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

I forbindelse med reklamation bedes du angive varens/produktets fejl eller mangler samt oplyse ordrenummer. Varen/produktet skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Ved returnering rettes henvendelse og reklamationer sendes til:

AGATA Nordsjællands Privathospital ApS
Kilde Allé 22, 2.
3600 Frederikssund

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

8. Refusion

I tilfælde af at der er aftalt refusion, bedes du sende bankoplysninger, således aftalte beløb kan overføres.

9. Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor ordren modtages. Returneringsomkostninger afholdes af kunden.

Fortrydelse skal anmeldes til AGATA Nordsjællands Privathospital ApS pr. mail på info@agata-privathospital.dk senest 14 dage efter købet og forsendelsen skal returneres senest 14 dage fra fortrydelsesdatoen. I meddelelsen skal det tydeliggøres at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering.

Som køber hæfter du for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad er nødvendigt for at fastslå varens funktion. Er varen forseglet skal denne returneres forseglet, og alle andre produkter returneres i original emballage. Hvis varen/produktet er prøvet udover ovenstående beskrivelse, betragtes den som brugt, hvilket resulterer i at du ved fortrydelse af købet ikke modtager hele købsbeløbet retur.

10. Klagemuligheder

Ønsker du at klage over et fysisk produkt, købt på webshop hos AGATA Nordsjællands Privathospital ApS, kan dette gøres til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du har bopæl i et andet EU-land, kan din klage angives til EU Kommissionens online klageplatform

www.ec.europa.eu/consumers/odr/

Angives der en klage her, bedes du oplyse vores e-mail adresse: info@agata-privathospital.dk

Klar til forandring?

Start med en uforpligtende forundersøgelse

Del din betaling op

Lån op til 60.000 rentefrit
Låne-eksempel:
Kreditbeløb 35.000,- kr. Løbetid 44 måneder. Månedlig afdrag 899,- kr. Debitorrente 0%. ÅOP 5.91%.
Samlet kreditomkostninger: 3.906,- kr. Samlet beløb til tilbagebetaling 38.906,- kr.
I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi
Rentefrit lån til din operation
AGATA Privathospital tilbyde rnu i samarbejde med Resurs Bank rentefrit lån. Du kan derfor låne helt rentefrit op til 60.000 kr. og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage med.
Hos AGATA Privathospital tilbyder vi dig i samarbejde med Sundhed+
En attraktiv betalings­ordning
der gør det muligt at dele betalingen for din behandling op i mindre bidder.