VIP AFTEN OM HYBRID BRYSTFORSTØRRELSE MED MASCHA VANG

OBS! EVENTET ER AFSLUTTET.

Kom med til en spændende aften og hør alt om Hybrid Bryster, fedttransplantation og implantater og bliv klogere på operationer og body contouring, der i kombination kan give dig den krop du ønsker dig.

• Vores tilfredse patient, Mascha Vang fortæller om hendes oplevelse med hybrid brystoperation og vil svare på jeres spørgsmål som tidligere patient hos Agata.
  • Mød vores dygtige kirurger og hør dem fortælle om hvorfor hybrid bryster er en af de mest populære brystforstørrende operationer som vi foretager os i øjeblikket.
  • Mød en af vores sygeplejerske, som passer dig efter operationen, og hør om vores privathospital i Frederikssund.
  • Vores kosmetiske sygeplejerske vil fortælle om de behandlinger hun til dagligt udfører på vores kosmetiske klinik I Hellerup og hvorfor vi lige netop har valgt disse.

Der vil være rig mulighed for at møde og stille spørgsmål til alle i panelet, både under Q&A-delen og efterfølgende. Dette er derfor en unik mulighed for at møde alle kirurgerne og stille dine egne spørgsmål, samt snakke med patienter der har været igennem forløb hos os. Der vil på aftenen blive serveret velkomst snacks, fingerfood & bobler, og du vil gå herfra med en lækker Goodiebag med spændende indhold fra vores samarbejdspartnere.

Vi glæder os til at se dig!

Der er begrænsede pladser – Frist for tilmelding er 15/11.

Du får:

• Mødt alle vores 3 kirurger
  • Hørt Mascha Vang fortælle om hendes oplevelse med AGATA
  • Goodiebags med hjem
  • Fingerfood og bobler
  • Tid og mulighed for at stille spørgsmål til kirurger og sygeplejersker

Hvornår: Torsdag d. 17. November 2022 – Kl. 17:00 – 20:00.

Hvor: AGATA aesthetics – Hellerupvej 5, 2900 Hellerup.

Pris: Det koster 150,- at deltage i eventet.

Alle pengene fra solgte billetter går direkte til Kræftens Bekæmpelse.

Tilmelding sker via tilmeldingsformularen – eller skriv en mail til [email protected].

Betal til Mobilpay 314140.

Frist for tilmelding er 15/11

Vi har et MEGET begrænset antal pladser.

OBS! EVENTET ER AFSLUTTET.

Klar til forandring?

Start med en uforpligtende forundersøgelse

Del din betaling op

Lån op til 60.000 rentefrit
Låne-eksempel:
Kreditbeløb 35.000,- kr. Løbetid 44 måneder. Månedlig afdrag 899,- kr. Debitorrente 0%. ÅOP 5.91%.
Samlet kreditomkostninger: 3.906,- kr. Samlet beløb til tilbagebetaling 38.906,- kr.
I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi
Rentefrit lån til din operation
AGATA Privathospital tilbyde rnu i samarbejde med Resurs Bank rentefrit lån. Du kan derfor låne helt rentefrit op til 60.000 kr. og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage med.
Sundhed+ logo
Hos AGATA Privathospital tilbyder vi dig i samarbejde med Sundhed+
En attraktiv betalings­ordning
der gør det muligt at dele betalingen for din behandling op i mindre bidder.
Edit Template