Brystforstørrelse m. implantater fra 28.000,-

En brystforstørrende operation med anvendelse af silikoneimplantater er en af de mest efterspurgte operationer hos kvinder i Danmark og på verdensplan. ​ AGATA Privathospital har mere end 15 års erfaring i brystforstørrelser og har udført flere hundrede brystforstørrende operationer. Vi bruger naturligvis kun CE og FDA godkendte silikoneimplantater, der er af den bedste kvalitet, primært Mentor silikoneimplantater.

Tilbud udløbet

Brystforstørrende operation i November måned 2020, fra kun 28.000,- spar 3000kr (normal pris fra 31.000,-)

Du får en rabat på 3.000kr på din brystforstørrende operation i November måned.

Brystforstørrelse med implantater

Kom til gratis forundersøgelse hos Annette og spar 3.000kr på operationen

Hos AGATA behandler vi typisk disse tre forskellige slags patientgrupper, med et ønske om en brystforstørrende operation:

• De som ønsker en brystforstørrende operation, har underudviklede, små bryster med manglende brystkirtelvæv samt asymmetriske bryster – eller en anden form for brystdeformitet.
  • De som har mistet volumen og formen i brystet efter graviditet, amning, vægttab eller alderdom.
  • De som allerede har pæne, normale bryster, men alligevel ønsker mere fylde og volumen.

Inden du kan få lavet en brystforstørrelse hos AGATA, skal du til en grundig konsultation og forundersøgelse. Her skal du i fællesskab med vores kirurg tage stilling til hvilket slags implantat og størrelse, der vil være passende til din krop.

Du kan med fordel bestille din forundersøgelse i november måned, du får den nemlig helt GRATIS (normal pris: 500kr).

Hos AGATA tager vi altid udgangspunkt i den enkelte, så det sikres, at din operation skaber et naturligt resultat der passer til dig.

Prisen på brystforstørrelse med implantater starter fra 28.000,- (normalt 31.000,- kr)